Atul indica por teams: We ask for your support for the report of the PDE client device W0F8E74, that is a Samsung device and there are problems synchronizing the scanner with the device, can you tell us how to do it please
Answer: https://ibreastexam.app/dashboard/login
Kindly open this link and enter Dr Estrella´s number or Hugo and enter otp u can able to view the users.
If u dont remembered ur pin then plz RESET and open the application asking for new PIN.
Kindly download the iBreastExam application from Playstore u can able to connnect W0F8E74 this with Samsung mobile.
Solicitamos de su apoyo para el reporte del dispositivo cliente PDE W0F8E74, ese es un dispositivo Samsung y hay problemas para sincronizar el escaner con el dispositivo, nos puede indicar como hacerlo por favor
Respuesta: https://ibreastexam.app/dashboard/login
Abra este enlace e ingrese el número del Dr. Estrella o Hugo e ingrese otp u puede ver los usuarios.
Si no recuerda su pin, reinicie y abra la aplicación solicitando un nuevo PIN.
Por favor, descargue la aplicación iBreastExam de Playstore. Puede conectar W0F8E74 con el móvil Samsung.
Gloria Gomez Valdez
2022-08-12 07:11:14